10 sen nyer!!

10 sen nyer!! 10 sen nyer!!! Tipon nih tak boleh nak hidup pula!! apa kena tah!! bateri kot dah kondem!! Tak mau hidup nih... dah laa kena baling-baling jer dengan Auni Auni Auni... sian tipon aku nih...

Nak transfer gambar pun tak boleh!! banyak aksi menarik AMRAFAHAN dalam tipon tu!! Ermm... kena cari card reader nih.. arghhh!!! 10 sen nyer!!!


Oklah nak ambil AMRAFAHAN dari taska nih.. daa...


Gambar takde kaitan! hehehe

Ulasan

Ain Atika Zailani berkata…
laaaa penat kite paham kan ape yang 10sen nye...rupanya tensionnya!!! haihhhhsss!!! hahahha
Mama Kembar 3 berkata…
mama pun sama cam ain, penat dok pk apa kaitan 10 sen ngan entry ni, hampeh! hahhaha
Huszaini berkata…
erkk!! i'm sori!!! kekeke
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
igtkan 10sen psl dok sibuk2 tiket air asia tuh!
hehehe

*entri baru Mencari pitih..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!