Sabtu, 28 Mei 2011

Kau tampar aku, aku tampar kau, dia tampar...

Pagi tadi sebelum Auni Auni Auni tidur.. sempat laa aku bergurau dengan diorang...Biasalah abah main dengan anak-anak.. semua gurau-gurau manja... garang garang manja...

Lepas tu Auni Auni Auni ni  pakat pakat laa nak duduk sebelah aku, masa tu aku tengah bersila... yang  2 orang tu duduk kat kat sila aku yang sorang lagi duduk sebelah aku.. lepas tu yang duduk atas sila aku nih err.. aku tak ingat sapa dah... kekeke... pun bergaduh main  tampar-tampar.. yang sorang ni tampar orang ni.. orang nih balas.. tiba-tiba yang tak join tu pergi tampar muka aku... hadoii... ada ke patut? sian abah nih... huhuhu.. nasib laa tak sakit sangat.. tapi pedih laa.. tu belum kira tampar-tampar perut aku yang tuff nih.. kekeke... habis kemerah merahan perut aii!! kekeke

Oklah... misi nak mengvakum rumah masih tak terlaksana lagi nih... kemalasan melanda.. kui kui kui.. harap-harap lepas ni berjaya laa errkk....

2 ulasan:

Makbed berkata...

hehhhee..sian kena tampor

Huszaini berkata...

diorang skg suka main tampar2 laa makbed... lagi2 kalau tengah berebut barang.. hehehe

exabytes unlimited