Kasihan anak abah!

Semalam kita orang (bahasa johor nih) pergi kenduri. Jadi aku susun laa anak anak dalam kereta... mama dan Auni Auni duduk belakang.. si abang dan Auni duduk depan.. (err.. Auni mana abah tak ingat! sebab tu guna nama depan jer!) kekekeke...

Bila dah separuh jalan tu, Auni yang duduk depan ni terlelap.. bersandar kat abang dia... sian diaa.. si abang pun redha jer...

Lepas tu minta mama baringkan kerusi tu.. bagi dia selesa sikit.. nyenyak tidurnya.. abang pun dah layu gak tu.. tak tahan jer mata dia... hehehe




Macam macam perangai diorang nih.. seronok layan.. gambar-gambar nih lah nanti jadi kenangan bila diorang dah besar nanti... ermm.. rindukan diorang masa kecil kecil dulu.. :) tapi tak mungkin dapat patah balik ke masa tu... err.. Aqil nak adik tak? kekekeke... sian dia takde adik lelaki... tiba-tiba kan!  kekeke


Ulasan

ibu syafiq berkata…
wah!!!abg aqil yg sgt baik!!!msti pndai jga adik2 kn...?smart boy!!!
rara pinkmafia berkata…
alahai comel nya si abang tahan adik tgh lentok.heheheh.
Sharifah Nadzarah berkata…
alh tomeinya..sian & bangga kat abg die..i like gambar header tu..tomei3..
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
wah abang kuat!
tu bru sorang auni..
klu lg 2 auni bersandar gak..
mmg abg kuat!
hehe...
sok dh besar tanggungjawab abg lg kuat nk jaga auni auni auni kan...

*entri baru Mangsa Tragedi 1 Syarikat
Huszaini berkata…
Ibu syafiq: haah.. pandai.. buli adik pun pandai.. kekeke

rara: hhehehe.. dia pun mengantuk sekali tu..

sharifah nadzarah: tq tq tq!!

tinta: hehehe.. kuat buli adik pun yer juga...
♥yana♥daniel♥ berkata…
Cute laa baby abg huzz msa tido :)
Mama Zara berkata…
comel je adik bersandar kat abang kannn :))
Izan Ishak berkata…
mmg macho gaya abg aqil tu. redha dalam terpaksa hehehehe..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!