Jumaat, 27 Mei 2011

Sampai juga aku kat sini!

Alhamdullillah sampai juga aku kat Masjid Wilayah Kuala Lumpur ni... Bertahun juga simpan azam nak sampai sini. Hari ni sampai juga. Lepas ni jika diizinkan Allah sampai ke Masjidil Haram pula.. Jeles dengan kawan kawan yang dah sampai sana... Moga ada rezeki aku dan keluargaku sampai ke sana InsyaAllah.

Moga kawan kawan yang belum sampai ke sana ada simpan niat untuk pergi ke sana. Sama sama lah kita berdoa kepada Allah dilapangkan masa dimurahkan rezeki untuk sampai ke sana suatu hari nanti InsyaAllah Amin..

Hari ni dapatlah aku bersolat Jumaat di Masjid ni. Khutbah pasal belia. Aku dengar khutbah tau! Heee..

Sebelum solat tadi aku dan kawan aku makan nasi kukuh ayam berempah kat bawah pokok.. Memang santai laa.. Lagipun cuaca tak panas sangat jadi takdelah berpeluh sangat berbumbungkan langit..

Oklah nak drive balik putrajaya nih.. Daa..







Makan bawah pokok beramai ramai
Published with Blogger-droid v1.6.9

4 ulasan:

:|: TinTa Kibod :|: berkata...

"...makan nasi kukuh ayam berempah kat bawah pokok.."

wah kukuh ye nasik tu..dibwh pokok lak tuh...haha..

Insya'Allah...saya pn sama simpan hajat nak ke Masjidil Haram sana...:)

*entri baru BE Nuff..

Cik Puan Izan❤ berkata...

best jugak makan kat bwh pokok..tapi, kena hati2 kot2 ada burung sesat yg berak...heheh

Huszaini berkata...

tinta: hahaha.. typing error laa.. tak mo betulkan laa.. nak bior jer! hehehe

CPI: kekeke... waa.. terus hilang selera kalau macam tu!!

ibu syafiq berkata...

lah...msjid wilayah nih dkt ja ngn fie ibu syafiq...kehkehkeh...kekadang ada gak p lunch kt sna...bnyk variety...

exabytes unlimited