Punya laa payah nak mandi!!

Video ni aku ambil semalam masa nak suruh Auni Auni Auni naik atas rumah nak pergi mandi... mencabar sungguh bila nak suruh diorang nih naik atas... Jenuh nak suruh diorang naik tangga tu.. siap main-main kat tangga.. dah naik tangga lepas tu turun balik... sabar jerlah...

Layan jer lah yeeer...



Ni versi youtube.com


Ni versi 1tube.my

Ulasan

Mama Kembar 3 berkata…
comeiiii!!!! cute giler siap tampar tampar kepala sendiri & main cak cak lagi hehehe... terhibur tgk keletah si auni, auni, auni yg cekci nih hehehe
ibu syafiq berkata…
hahaha...comel yg t'sgt2 comel lah!!!nk ajak mndi ja kot yg susah'y...bila jmpa air nih msti susah plak nk kluar toilet.nk2 3org skali dlm toilet.msti cute!!!
Kamalia berkata…
hahaha..comel sungguh.main cak2 lagi dgn abah ye..
nur easy berkata…
tu dia.. nk mandi pun comel3..;)
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
alah comelnyaaa...seme pakat turun ekk...jenuhhh la abah dia nk kejar tu..hihi
leyzajamil berkata…
takde bilik mandi kat bwh ker atau swimming pool ker..
Huszaini berkata…
CP Izan: hehehe terima kasih

MK3: haah.. dah pandai sangat dah nih

ibu syafiq: haah dorang suka main air

Kamalia: hehehe kalau pakai baju pun suka main cak cak

nur easy: hehehe terima kasih

tinta: kena paksa gak mandi kat atas huuhuhu

leyzajamil: ada. tapi barang mandian dorang sume kat atas baju pun sama

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!