Kami dulu-dulu!

Kami dulu-dulu masa umur 9 bulan. Comel tak? Hehehe... Mestilah comel sebab abah dia comel gak! Kekeke sila jangan muntah! Nanti lappy or pc korang kotor! Kekeke



Published with Blogger-droid v1.6.9

Ulasan

mama maman berkata…
keh..keh... mmg cumil... tp utk anak2 je ye... hhheee... bapaknya.. mak dia je blh puji..hhheee
Cik Puan Izan❤ berkata…
comel...sgt comel...xleh nak bezakan...
Kamalia berkata…
cuet mute sgt..yela2, abah diorg pun cumel dan comot..ekeke,gurau ek..
ibu syafiq berkata…
alalala...dr dlu smpai skrg comei auni auni auni nih...hehek...
Huszaini berkata…
hehehe terima kasih! bagi pihak Auni dan abah auni! kekekeke
Sharifah Nadzarah berkata…
amboi3...comey2nya..auni3..bestnya ada anak kembar..dolu2 berangan nak anak kembar..tapi dpt 3 yg x kembar pun dah x larat..hihihi
[n a j e e b] berkata…
tu yg baju merah tu apahal lak terlentang blakang AFAHAN tu.. ahaha!
Izan Ishak berkata…
alahai...comel3!!!
Titisan Hujan berkata…
alohaa..chumil btol
bestnye dpt twin cmni
padlie berkata…
uik, posing sama dua gambar tu... :)
~: nisa :~ berkata…
aunis tetap syomel dari dulu kini dan selamanya...
chinta... berkata…
alalalala.......chumelnya kembar3 nih...dan akan comel smpai ke bila2..ummmpphhh!!!untuk kembar3 ni...
Huszaini berkata…
sharifah nadzarah: terima kasih. doa doa laa mana tau lepas ni dapat kembar! InsyaAllah lagi senang jaga kembar dari sorang tau! hehehe

najeeb: itu guard namanya! kekeke

izan: tq tq tq!

titisan: terima kasih! InsyaAllah doa2 laa ada rezeki dapat laa twin

padlie: haah kebetulan.. hehehe

nisa: terima kasih nisa! kembang lobang idung abah dia ni hah!! hehehe
Huszaini berkata…
chinta: terima kasih!! hehehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!