Sudahnya! sampai ke pagi baru buat!!

Hahahaha... semalam punya laa semangat nak basuh baju!! err.. semangat ke? haa baca kat sini kesemangatan aku tuh!!!

Semalam aku gagahkan juga laa memasuki arena basuh baju nih... alaa.. bukan susah pun... asingkan baju aku dan baju anak-anak, lepas tu masukkan baju aku dalam mesin, dan mesin tolong basuh!! yeahh!!! tunggu sejam siaplah semuanya! hahaha rajin kan!! rajin kan!!

Haah memang rajin! sebab masa tunggu baju tu aku tertidur! kekeke... sudahnya pagi tadi baru sidai baju... lepas tu baru masuk baju anak-anak pula untuk basuh... banyak laaa pula baju anak-anak nih!! yelah... sorang sepasang kali empat orang kali tiga kali tukar sehari kali tiga hari sama dengan banyakkk!!!!  tengahari karang laa balik rumah sidai baju anak-anak... nasib laa rumah dengan opis lapan minit naik kereta dah sampai!! yer ker lapan minit?? enam minit jer kot! hehehe...



Malam tadi dah basuh periuk pinggan senduk sudu semua semua lah!! tinggal nak kemas rumah jeer belum... alaaaaa....... malasnyaaa aku........ kenapa laa anak anak anak anak aku rajin tolong abah dia sepahkan rumah... tak de feel lagi laa nak kemas rumah nih... bila tah mood dia nak datang... ermm.... kena bertafakur dulu ni.. sambil menonton australia masterchef hehehe...

Ermm... hari ni mama balik.. tak tau laa sampai pukul berapa... harap-harap dia tak menyamar jadi juri pertandingan rumah paling kemas dan bersih di putrajaya... kalau tak mesti aku teruk kena komen punya! kekeke kalah terus dalam pertandingan terus kena undi keluar! hehehe

Oklah nak sambung buat keje sikit nih.. ehh.. kena makan dulu nanti pening! hehehe daa...

Moral: korang jangan tiru sikap pemalas aku nih... tak baik untuk dapat baby lagi! ekk!! ada kena mengena ke? kekeke

Ulasan

Mama Kembar 3 berkata…
errr en huszaini kumpul baju 3 hari baru nak basuh, bermakna sbb mama nak balik laa ni baru kelam kabut nak basuh kan, kan? kantoiiiii! ahahahha
Huszaini berkata…
alamak! kantoi ekk!! kena delete perenggan tu! kekeke
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
hahaha...
papepn..sabas inspekter sahab!
CIKU berkata…
haha..terbabas lak ..tp nasib baik basuh kalau tak basuh..hhehe
jengukla blog ciku
http://tanggadomino.blogspot.com/2011/05/result-health-check-up.html
Huszaini berkata…
tinta: kekeke malu aii!! tq!!

ciku: tu laa pasal... tengahaari ni sambung lagi basuh.. huhuhuh
ida berkata…
lakiku kalau suh masak, tengah malam pun snaggup bangun , basuh2 baju , kemas umah ni memang nehi2 laaa dia...konpom dobi laaaa!!!
Huszaini berkata…
ida: bestnye terrer masak!! hehehe.. sama laa malas gak saya nih.. tapi kena buat.. huhuuhu
ishiko berkata…
sila rajin2kan diri.. hhuhuu..

*mane citer adek2 kembar ni..^^

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!