Khamis, 19 Mei 2011

Malam kedua, settle!!! tapi aku tetap malas!!

Alhamdullillah AMRAFAHAN tak banyak ragam... petang tadi balik dari taska, tak de yang menangis ke mengamuk ke... lega abah... cumanya aku ni jer yang tak cergas.. peha masih sakit.. jalan kaki kejung jer.. tak boleh nak bengkok sangat. lagi lagi bila turun tangga.. huhuhu...

Sampai rumah, aku masak nasi lepas tu bagi AMRAFAHAN makan kenyang-kenyang.. biar tidur lena malam nih... hehehe.. jadi abah tak payah bangun pukul 1 ke 2 pagi nanti... mengantuk woo.. lagi-lagi bila kaki sakit nih.. nak turun tangga nak naik tangga.. seksa sungguh rasa...

Si Abang dah lena depan tv.. jadi baru lah aku ada kelapangan sikit nakk update blog nih.. Kejap lagi nak angkat dia ke atas, kesian pula tengok dia tidur atas sofa..

Errmm... lepas ni ada kerja yang menanti.. nak basuh baju!!! aarghhh baju dah takde!! malasnya!!! mata dah mengantuk nih!! kaki masih sakit nih... err... lagi pun hujan.. tak tempat nak sidai... dalam rumah penuh dah! hehehe.. ok gak alasan nih.. esok jelahh kot basuh baju... hehehe.. (minta minta mama tak baca! sebab sana takde internet!) hehehe

Bestnnya kalau ada mama.. dia rajin basuh baju.. tak macam aku.. pemalas!! walaupun menggunakan mesin otomatik... kalau dah nama malas... huhuhu....

Untung korang yer dapat suami / isteri / mak yang rajin basuh baju, lipat baju.. huhuhu... bila laaa aku nak rajinn nih!!

Oklah nak termenung jap depan tv! kot kot dapat semangat baru nak basuh baju! aarghhhh!!! kekekeke

7 ulasan:

padlie berkata...

basuh baju rajin..
lipat baju, oh noooooo....

cik rama-rama berkata...

suke bce blog amrafahan..hihihi..

kelakar dgn keletah amrafahan,keletah abahnyer pun lebeh kurang juga.. huhu..

azila berkata...

wah..dah kira rajin byk dahtu nak kena nguruskan anak2 lg.tp masih boleh dipertingkatkan lg..heheh, komen juri jer lagaknya

Kamalia berkata...

samala..mls nak lipat baju..basuh rajin..tapi,abah ni dah cukup rajin dah..siap bg ank makan kenyang2 tuh..gambatte abah!

IbuAmirAmirah ;P berkata...

basuh baju rajin..jemur, oklah...angkat--tugas en suami..hihihi..lipat part yg palgggggg x enak nak dibuattt

Huszaini berkata...

padlie; hahaha! semua lelaki lebih kurang sama perangai dia! hahah

cik rama2: terima kasih!!! huhuhu.. abah dia ngada2 jer! kekeke

azila: hahaha!! baik!! saya akan berusaha lagi puan juri!!

kamalia: aikk!! malas gak ker! ingat semua pompuan rajin!! hehehe

ibuamiramirah: hehehe... malas lipat baju gak ekk!! sama lah kita!! kalau boleh semua nak gantung jer! kekekeke

Mama Kembar 3 berkata...

abah leh masak nasik pun kira ok dah laa tu.. kasi can laa kat abah hehehe

exabytes unlimited