Pergi Sekolah!!

Video Auni Auni Auni pergi sekolah!! Sekarang nih suruh diorang jalan sendiri jer.. tak payah naik stroller dah!! Bila turun kereta jer diorang tau dah nak hala ke mana... hehehe... Dah besar dah anak-anak abah nih!!!


Ulasan

-ini diary saye- berkata…
hehehe auni auni auni tak nak ikut arahan.. =)nakal jugak..
Mama AqiL berkata…
wah dh jalan ye kembar 3 nie..so lepas nie abahnye tak perlu lar lagi tolak stroller yea...rindu nye nak jumpa kembar 3 and aqil ryan nie lar...
Huszaini berkata…
ids: hahaha memang dorang tu!!

mama aqil: singgah laa datang kbs! boleh jumpa!
pearl berkata…
alahai, siap angkut botol susu tuuuh, tak lepas
Mama Kembar 3 berkata…
comeinya!!! geramnya tgk bontot cute pakai pampers tu, tampor kang baru tau hehehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!