Rabu, 20 April 2011

Sedapnya lips balm ni!!

Tengoklah sendiri!! Senyap-senyap dok belakang kereta rupa-rupanya tenyeh lips balm kat pipi sendiri! huhuhu. Kejadian berlaku semalam semasa nak tunggu mama sebelum pergi klinik...

AH tengah rasa lips balm mama dia..
Lips balm ni sebenarnya dah patah ke hapa tah.. tapi dia korek dengan jari comel dia tu, boleh pula muat dalam lips balm tu... lepas tu terus nak masuk mulut... nasib laa aku perasan sempat laa halang... hadoii anak abah nih... pandai sangat!! 


9 ulasan:

nasazfrog... berkata...

abis la make up mama..

tieha ismail berkata...

oh tidak...!! nape kamo mamam lipbalm itu..huhuhuu

Mama Kembar 3 berkata...

alala cute! kecik kecik dah pandai nak mek up yer? hehe

ishiko berkata...

tehehehe... chomel jee~

Feizal berkata...

hahaha..comel bro..
nti auni ajar melia make-up plak.hahaha..

Jom tgk kembar Melia kat sini..

mamaelly berkata...

wahahahahahah siap sedia la..dah mula belajar makeup tu..mana yg lain

p/s : ni Auni ..... ?

~: nisa :~ berkata...

auni.. tak make up pun dah comelll

Huszaini berkata...

nasa: kekeke takpe nanti mama dia beli lain!

tieha: kekeke.. tu laa mana dia dapat tah!

mk3: nih selalu tengok mama dia mekap aa nih.. hehehe

ishiko: tq! hehehe

feizal: haah.. mau dia lukis bunga kat muka melia nanti! kekeke

mamaelly: AF tengah minum susu kat sebelah tu, aqil dan AN ikut mama dia..

haa.. ni AH laa.. :)

nisa: hehehe tq!

gaung berkata...

comeilnyer..men lip balm dah. 6t boley ajar adik bradik lain paki lips balm hehee.bijaknye baby2 kamuu

jemput baca kisah cerita sekolah dulu
http://no92a.blogspot.com/2011/04/segmen-ben-ashaari-kenang-masa-sekolah.html

exabytes unlimited