Nampak macam dah ok!

Alhamdullillah.. anak-anak abah nampak macam dah ok semua, abang pun nampak macam dah sihat, cuma pagi tadi taknak mandi jer.. lepas mama ugut taknak bawa dia pergi opis mama, baru dia nak mandi.. jadi abah ler yang kena bagi mandi, aku dah siap pakai baju kerja, habis basah kena air mandikan si Abang..

Harap-harap diorang kat taska nanti, takde muntah-muntah atau demam-demam lagi laa.. InsyaAllah..

Ulasan

mama tims berkata…
Alhamdulillah..dah sembuh..
faisal apardi berkata…
alhamdulillah dah sihat..semoga dorang semua sihat sejahtera..tapi cian kat bapak dorang...haha
Huszaini berkata…
mama tims: terima kasih!

faisal: hahaha.. takpe2 janji anak sihat! heheehehe
Ema Mokzima berkata…
alhamdulillah..dh chat....
Izan Ishak berkata…
harap2 abang n auni's terus sihat. mmg kalau anak2 muntah2 byk kali ni kita jadi risau kan...
the triplets berkata…
musim demam agaknya, syasya pun demam gak...
la musim skg demam ye...semua geng2 kembar demam ni...
D'lla berkata…
glad to hear :)
kena bykkan mkn buah n sayur kot
Zakiyah Zainon berkata…
kakak pun demam..pastu kembaq, abang batuk + selsema, minum susu, batuk muntah...kesian sgat! tadi pagi adik pun dah selsema sama....
ibu! pengsan malam2 nak jaga depa hehehehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!