Ngigau anak abah ni!


Aku baru lepas solat maghrib ni, sebelum tu aku tidurkan auni auni auni, senang jer bagi diorang tido, tadi mama dah buatkan susu, bagi kat diorang, diorang minum sambil golek-golek sikit, dah tidur... hehehe aku baring sebelah jer.. sambil-sambil main angry birds...

Lepas aku solat masa tengah lipat sejadah, tiba-tiba aku dengar ada bunyi weeeeee... aku toleh ke tilam, tengok AH yang keluar bunyi tu.. hehehe comel jer aku rasa bunyi tu.. Bila aku datang dekat dia tak bunyi lagi dah.. hihihi

Anak korang pernah mengigau tak? ker mak bapak dia yang ngigau? hehehe

Ulasan

Citarasa Rinduan berkata…
umai tak pernah mengigau...
kecuali kalau dia penat bermain... dia akan berdengkur..hahahha
Huszaini berkata…
haah laa kan.. kalau kita yang dewasa nih pun akan berdengkur kalau penat.. errr.. tapi saya berdengkur sepanjang masa.. kekeke
Axie04 berkata…
penah
Almira siap sengih2 sambil gelak2
huhu
dina darwina berkata…
mengigau klu penat hehehe time kecik...
nalhuda berkata…
anak saya umur 4 tahun. selalu ngigau sebut 'saya teacher'...hehhe
Huszaini berkata…
mesti comel kalo anak yg ngigau... tapi kalo mak bapak dia yg ngigau lg comel! kekeke

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!