Awekku bagi badan sebagai hadiah!!

Kisah ni terjadi pada beberapa tahun yang lepas... sebelum aku berkahwin lagi... Awekku dulu nih sangat baik dan sopan... boleh dikatakan gadis melayu terbaik dari ladanglah!! Err..bukan dari ladang sawit atau ladang getah tapi dari ladang anggor kat Perlis nun...

Kitaorang bercinta masa tu tak lama... lebih kurang 3 bulan jer... Mungkin jodoh aku tak panjang... tapi dalam tempoh 3 bulan tu, kebetulan hari jadi aku nak dekat... dia tanya aku apa hadiah yang aku nak? aku jawab tak kisah pun asalkan ikhlas... bagi batu pun boleh.. boleh buat pemberat tisu... gila positif thinking aku masa tuh... kekeke...

Bagi membuktikan cinta suci kitorang masa tu... dia kata dia nak bagi badan sebagai hadiah!!! Wahhh!!! Aku terkejut terkedu! Lalu aku pun setuju.. maklumlah pemikiran budak-budak lagi masa tu...

Awek aku masa tu punya laa suka bila aku setuju! Dia kata dah lama dah dia nak bagi kat orang.. tapi sorang pun taknak!! Ehh.. pelik aku?!! Awek bagi badan pun taknak?!! rugi! rugi!! Minda jahat ku berkata-kata!!

"Nanti malam datang rumah yer! Saya tunggu kat rumah! Mak ayah saya takde kat rumah masa tuh!" Kata dia pada aku!

Waaa... dengan semangat berkobar-kobar malam tu ada datang lepas Isyak..

Bila aku sampai dia kata kat aku,

"Ehh datang sorang jer ke?"
"Haah sorang.. takkan nak ajak ramai-ramai pula?!!"
"Berat tau?!! "
"Alaaa.. boleh angkat punya!"
"Errmm.. kalau macam tu takperlah.. Haa... pergi belakang rumah saya tunggu kat situ.."



Sampai belakang rumahh!!

"Haaa tu haa!! Angkatlah?!! "
"Aaaarrrgghhh!!!! TIDAKKKKKKKKK!!!!!!!!!"








Badan kereta!


GGGrrrrrr.... jangan marah aaa... sebenarnya aku nak tunjuk yang nih jer.... huhuhu... dah macam blog lucah pula blog aku nih... semua orang cari sampai ke sini! huhuhuu...


Ulasan

cikblurr berkata…
hahaha..macam tu pun ada....adeh....
Makbed berkata…
hek hek hek... lawak la plak.
Encik MamaT berkata…
wah.. blog ni dah tak suci.. hahaha
Syafiqah Hashim berkata…
hahahaaa...kelakar lahh..
ye ye je engt nk cite kotor td..
Ainul Hayat berkata…
hahahah....tajuk gempak
Mama Kembar 3 berkata…
cittt tertipu aii! yor yor je baca sambil dok pk ishh tak kan kot, hamaps! hehehe
Huszaini berkata…
maaf yer semua... bukan niatku nak menipu.. hhuhuhuhu... kita enjoy!!!
Ummi berkata…
CITE NI KONFEM MENANG..HIII
Huszaini berkata…
ummi: kekeke mana boleh tuan punya segmen masuk segmen sendiri.. kekeke kalau menang takpe laa juga... kalau kalah? malu woo.. kekekeke
Amanda Suria berkata…
gilos la...hahahahaha...mati2 SA ingat citer betul awek bg badan...
nini berkata…
Amboihhhh berlapik a...hahahhaha
mohd ashraf danial berkata…
hahahah,teeerbaekkk citernye

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!