Khamis, 28 April 2011

Dah tengok Myvi 2011?

Agak-agak ada sesiapa nak beli kereta baru tak? lagi-lagi brand perodua tu? Apa kata korang tangguhkan dulu hasrat tu.. tunggu keluaran terbaru perodua ni, Myvi 2011 @ Myvi SE Extreme. Mengikut apa yang aku baca, Myvi 2011 akan dikeluarkan dalam 2 versi model, 1.3L dan 1.5L hermm...

Tengok gambar kat bawah ni nampak menarik laa.. tapi untuk keluarga aku tak sesuai laa... hehehe... tak muat letak stroller.... Khabarnya akan dilancarkan pada bulan Mei untuk 1.3L dan Jun/Julai untuk model 1.5L tahun ni. Haaa... tak lama dah tu...

Myvi 2011 punya dashboard pun nampak mengancam aaa.... smart aa.. tuil gear kat dashboard bagi versi auto sahaja... Oklah.. Meh layan gambar laa...







Cerita lanjut boleh baca di Arena Kereta

6 ulasan:

!✿❤Cik Puan Izan❤✿! berkata...

lawa seyh...^__^

rara pinkmafia berkata...

mmg kaler kuning ke kak?

Huszaini berkata...

CPI: ermm menarik laa!

rara: err... abang rasa kaler lain pun ada gak... huhuhu...

sweet stalker berkata...

huhu, teringin gila nak ade myvi..sebab dye cute. sesuai utk girl2 mcm atien. heee :)

Elly & Emmy berkata...

huii.. comel tuuu.. kalau org pempuan bawak.. yg mak dara pun leh nampak cam anak dara jer :P

WANDA_ISMAIL berkata...

cantik2!! t bole pecah tabung ayam la nak bli ini keta ..hehe

exabytes unlimited