Hari Buntu Sedunia!


Hari Buntu sedunia bagi diri aku nih!!! Tak tau apasal!! Gambar pengubat kerinduan pada mereka semua dalam gambar nih!! err.. kecuali makcik 2 orang kat belakang tu.. aku tak kenal.. heeee....

Ulasan

salam kenal...dtg drai entri mama qistina...singgah dan folowww jengok2 si kembar nikh yang cumilssss
Huszaini berkata…
tq! rajin2 lah singgah sini yer! hehehe
mamaelly berkata…
hihih ari sabtu pagi aritu elly wat family photoshoot kat taman ni..cantik2 rupanya kan tempat dia
Huszaini berkata…
Haaa... cantik kan! banyak lagi tempat yang cantik2 kat putrajaya nih!
Eidna berkata…
Encik Aqil tengah buat gaya ape tu?????

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!