Tension buat kuih nih!!!...

Arghhh!!! Aku tengah buat vlog amrafahan... tension tension!!! Hehehe bukan buat kueh ekkk Tak reti nak edit... grrrrr!!!! nanti laa.. dah siap aku tayang kat korang!!! Grrrr........

Layan gambar dulu lah yer.. gambo diorang masa kecil-kecil dulu!!



Aqil dan Opah
 Haaa... jangan tanya aku yang mana satu Auni Auni Auni nih..... aku tak ingat dah susunan dia... hehehehe Mama diorang jer yang kenal... hehehe



Ulasan

Izan Ishak berkata…
holoh..holohhh...abg aqil masa kecik pun sgt comel okeh~
Idah berkata…
eii comel2nya sikembar ni dgn abang nya...salam
LIND JOHARI berkata…
auni auni auni dan abg aqil... what a lovely siblings....
Ainul Hayat berkata…
Kalau akak & abg saye tgk si kembo bertige ni & lebih2 lagi pompuan, kompom diorang geram..
the triplets berkata…
seronoknya abg aqil main ngan aunis

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!