Ahad, 24 April 2011

Perlu ke komen macam nih? Marah nih!!

Korang baca nih! Marah nih! harap mamat ni diambil tindakan sebab bagi komen macam nih.. Tak perlu timbulkan isu kaum kalau nak komen... Mat rempit tu satu hal laa.. yang komen pun satu hal juga.. Yang salah tetap salah... harap ada pihak yang bertindak...



Boleh baca kat sini kalau dia tak delete lagi..

Benda macam ni boleh buat aduan kat SKMM ke?

8 ulasan:

||aLeaSaRa|| berkata...

ho ho ho apa nie?bran betul komen mcm tu?ssh nak agak kot dia ni bkn malay.hurm ngadu kat SKMM tu mmg blh tapi bda ni kes kecil bg diorg

Citarasa Rinduan berkata...

selamat malam papa kembar..
semakin risau dgn kelancangan hujung jari manusia era kini...

HAJAR hasan berkata...

perrgghh !! sentap dengan penggunaan bahasa remaja sekarang. nak komen pun tak agak2. yang sorg menghina, yang sorg lagi mengiakan. errmm..

Huszaini berkata...

tu laa pasal... ermmm... tak tau nak komen apa dahh!!

Farhana Jafri berkata...

hamboi~~hamboi~hamboi~~ xberagak bile nk komen.. kot ye pon mrah agak2 la.. adoi~~

jemput singgah ANASAURUS :)

Bella Bell berkata...

sabo je lah..kite bako..kite bako..hehhee!!~

Makbed berkata...

pada pendapat makbed la kan, memang betul la melayu je yg suka buat rempit-rempit ni. tapi, yg tukang komen tu emo melampau la plak. TAk berkenan betui ayat last tuh!

Kite bako jee... bakor! bakor bulu kening dio!

| gad1s s0ypans | berkata...

dunia skg k0men guna jari.....
bukan guna akal......

(=

exabytes unlimited