Sabtu, 30 April 2011

Jumpa kembar 3 lagi laa!! Anak dara lagi!!!

Haa... jumpaa kembar 3 lagi laa... anak dara lagi!! Kira macam versi Auni Auni Auni bila dah besaar hehehe...
Aku jumpa kat  blog mama hebat nih!! Terima kasih mama!!!

Mai kita terjah blog dia... diorang baru buat blog nih... baru 2 orang jer follower diaa. mai kita support diaorang nih.. bior  ketagih berblog macam aku nih... huhuhu.....



Nama blog: kembar 3  dot dot dot

Haa!! comel kan! Macam mana laa Auni Auni Auni nanti?!!
Gambar ini dicilok dari blog  diorang! hehehe

6 ulasan:

Izan Ishak berkata...

kembar2 dah besar...anak2 dara gitu. nak terjah blog dorang jugaklah...

auni3 dah besar nnti soh dorg buat blog jugak tau bro!

Huszaini berkata...

hehehe ok gak tu izan! diorang start pandai kenal huruf jer nak ajo menaip laaa hehehe

kawan aku panggil mashi maro..Korang?? berkata...

sampai besar pon masih pakai baju sama...sweet semua..hehe

padlie berkata...

tiga2 bercermin mata :)

lady dayana. berkata...

whoaa dah besar! muka memang spesen je.

Huszaini berkata...

kekeke.. nama pun kembar kan.. hehehe

exabytes unlimited