Geng Kembar bertambah lagi!!

Assalammualaikum dan salam sejahtera...

Pagi ni aku nak update pasal geng kembar lagi.. Alhamdullillah kalau masuk yang terbaru ni, dah 28 keluarga kembar aku dapat kumpulkan. Boleh tengok senarai kembar kat sini.

Meh kita tengok siapa yang bertuah kali ni!

Cilok dari blog kembar Afiq dan Afnan :)
Ini gambar masa dia orang umur 5 bulan. Sekarang dah besar dah! Meh terjah blog mama dia orang!

Ulasan

Lyna Shaari berkata…
wahhh dah ramai ye geng kembar berbelog..sonok2
ieda berkata…
ada 2 org mummy blogger sedang pregnant kembar sekarang...rizziela & lisa (suriaamanda).
seorang lg mummy blogger dok mengharapkan dapat anak kembar...saya la tu...hehe
Mama Kembar 3 berkata…
waahhh montelnya! nak terjah skarang jugak
Huszaini berkata…
Lyna S: ramai kan! saya pun seronok! hehehe

ieda: Amin.. insyaAllah.. moga dapat kembar 4 terus! hehehe baru meriah!!

MK3: yee.. terjah terus!! hehehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!