Anak aku pemalas?

Ermm... lama dah nak buat entri ni.. tapi terlupa letak gambar kat mana... hehehe.. Tengah belek-belek folder lama, terjumpa laa...

Masa ni Auni Naqibah tengah malas nak pegang biskut yang kita bagi kat dia.. So, dia sumbat jer kat mulut dia tu.. lepas tu makan sikit-sikit sampai habis... hehehe... comel jer aku tengokkannya...

Auni Naqibah

Buat rileks jer dia..

Berapa lama dia kemam pun aku tak ingat hehehehe

Meh layan perangai dia orang pula! Klik Sini

Ulasan

saeko_nakamura berkata…
comeynya!!!!!kembar 3 sgt cute!!=)
[ibuLUNAZAHRA] berkata…
Hha..sejibik mcm Luna sy..
sampaikan bl org pertama kali tgok cara dia makan, mesti tkujat2..'eeiii tak tcekik ke dia??'..Hha..
anakibu berkata…
huhuhu..
budak2 mcm tu lah...nanti rajin la tue bila besar..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!