Isnin, 24 Januari 2011

Terkedek-kedek terkengkang-kengkang!

Alhamdullillah... kau orang boleh agak kot apa aku nak cerita nih... hehehe... Auni Auni Auni dah boleh jalan dah! tapi terkedek-kedek terkengkang-kengkang aa.. kelakar aa tengok tiga-tiga orang ni berjalan... 

Sekarang paling terrer berjalan AF dan AH laa... AN baru jer... moga-moga lepas ni makin terrer laa dia orang nih... InsyaAllah masa gathering Jom Berkelah Dengan Geng Kembar dia orang dah boleh jalan laju-laju aaa...

Huhuhu... tak sabar nak kurus! Kekekeke... 

Gambar ni masa pergi berkelah kat PD hari tu.. Masa ni AH galak berjalan! Seronok tengok dia berjalan!!

Kat R & R Seremban 
Auni Naqibah galak berjalan masa ni la!!


Abang hensem... kata Aqil... huhuhu....

5 ulasan:

Makbed berkata...

ala...abeh la pasni teruk le apak dia kena kejar.

Huszaini berkata...

Hehehe... takpe.. janji abah dia buleh kurus.. kekeke

MamaFarhan berkata...

hehehhehe... nnt diorg main kejar2 ngan abah dia...sure kuruss

Huszaini berkata...

tu yang nak tu.. huhuhu..

anis berkata...

AQIL MEMANG HENSEM..hehe

exabytes unlimited