Main futsal!

Minggu lepas bawa AMRAFAHAN pergi teman Mama dia orang main futsal dengan budak perempuan opis aku...  Mula-mula perempuan jer yang nak main, lepas tu tak cukup korum, aku dan budak opis aku Daus pun masuk jadi penjaga gol... 

Aqil dan Auni Faqihah join sekali.. Auni Haziqah dan Auni Naqibah tidur dalam kereta... 

Bersungguh laa si Aqil ni main... habis 1 padang dia pusing... tapi AF jadi penonton jer dia.. hehehe.. tak cukup syarat nak main... kang kalau dah cukup syarat baru boleh join mama main...

Sebenarnya aku penat ketawa lagi dari main futsal dengan dia orang nih... Macam semut hurung gula.. kat mana ada bola kat situ ada perempuan-perempuan.. kekekek... Anyway kalau dia orang main lagi, mungkin akan improve skill dia orang aa... ermm sekali tengok macam main netball pun ada... kekekeke puas aa gelak!! Maaf yer korang!!

Berlari-lari sekeliling padang!

Tunggu bola tak sampai-sampai, ambil gambar dulu!

Penyokong mama kepanasan!

Abang tendang bola dia! Pandai tendang anak aku nih!

Mama pegang towel tanak lepas!

Seriusssss penat!! Gelakkkk!! kekekekeek

Ulasan

LiFe KaMi berkata…
bawa family main futsal yer..
biasa la bro pmpn mcm tu le main,mmg klakar..hehe
comel anak yer..:)
FirdausShafawi berkata…
hahahahha
mana menang mana kalah..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!