Ahad, 23 Januari 2011

Auni Haziqah dah tumbuh gigi!

Selamat pagi!

Haa... lama dah nak buat.. asyik terlupa jer... agaknya sebab belum kena gigit kan.. tu yang terlupa tu... kang kalau dah kena gigit baru ingat nak buat entri pasal ni terus.. hehehe

Alhamdullillah... AH ni dah tumbuh gigi... sebatang je... sebelah bawah... sekarang dia paling kuat makan! Kalau menganga tu dia paling luas! Seronok suap dia! Cepat sikit habis makanan dia! 

Yang lagi 2 tu, gigi dia orang masih dalam pembinaan.. cehh.. macam nak buat sekolah pula! mentang-mentang keje buat sekolah aku nih! hehehe... 

Gambar ni jenuh nak ambil masa dia tengah ketawa... tapi tak dapat-dapat.. tensi saya! hehehe



Nampak tak?



5 ulasan:

Eda berkata...

bersiap sedia la untuk digigit...hehe

azma abdullah berkata...

ank2 dara en zaini & pn hani meme comey, comey & comey....sejuk jer nengok faces diorang...smg jd muslimah sejati dunia akhirat...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

klu ank2 dah tumbuh gigi nampak cumel kan....

Elly & Emmy berkata...

AH.. lepas ni boleh geget abah kuat2 yer..hehehe..

ADEEYA berkata...

hehehe budak nak tumbuh gigi mesti meragam kan. diaorang meragam tak?

exabytes unlimited