Sabtu, 1 Januari 2011

Terima kasih Nuffnang!! B.E Pertama AMRAFAHAN

Alhamdullilah syukur ke hadrat Allah, akhirnya yang ditunggu-tungu muncul juga! Dua bulan juga laa tunggu... Sabar itu separuh dari Iman...

Permulaan tahun baru 2011 yang best sekali! Errmm... entry pertama di tahun baru ni berkisahkan Nuffnang... hehehe... I like!!!

Pagi ni aku  buka Nuffnang aku, saja laa nak tengok-tengok statistik... buka kat tab earning, mataku terpandang kat tulisan ni Pendapatan Terumpuk, walaupun tak banyak tapi aku tetap  bersyukur, sikit-sikit lama-lama jadi jutawan! hehehe Amin.... Terima kasih kepada En. Penaja iaitu Celcom X-Pax. Sudilah kiranya menghadirkan dirimu di blog ini selama-lama nya!

B.E pertama di blog AMRAFAHAN membuatkan aku teramat gumbira yang amat sangat! Bertambah semangat  aku nak berblog nih... Pada sahabat-sahabat diluar sana, silalah support blog aku ini yer! Rajin-rajin lah buka dan baca lepas tu komen yer!! Hehehe... ada laa duit jajan untuk anak-anak-anak-anak aku... hehehe...

Teima kasih  yang infiniti kepada semua kawan-kawan dan pengikut serta pembaca AMRAFAHAN yang sudi mengajar dan meng'support' blog ini... hehehe! Suke! Suke! Suke!

Tak banyak pun... tak sampai seringgit pun!! Bolehlah buat aku happy!

6 ulasan:

Sricahaya berkata...

tahniah..rezeki thn baru tu..:)

||aLeaSaRa|| berkata...

huhu tahniah!kite blur lg cara nk cr income melalui nuffnang ni..kena study ngan bro lah

Mohd Fitri berkata...

tahniah! :)

~ yus ~ berkata...

Salam kenal,

Comelnya tengok 3 baby girl awak. Sekali pandang ada iras anak ke 4 saya pulak. Tapi anak saya boy...huhu

Tahniah dapat BE pertama ye.

Salam Tahun Baru 2011...

Hafida Amy berkata...

wah...seronok2..

cik piZah berkata...

wahhhhh tahniah2

exabytes unlimited