Sabtu, 1 Januari 2011

SAYA CADANGKAN...



Segmen tahun baru Bro Ben untuk malam ni aku nak join lah... macam simple jer... Maklumat lanjut bleh tengok sini..

Saya cadangkan nama Harimau Malaya dikekalkan... 

Sebabnya ia adalah sekadar nama saje... ia sudah sinonim dengan dengan rakyat Malaysia sejak bertahun dulu lagi... Pada saya, tak kisah orang semenanjung ke borneo ker... kita mencintai negara Malaysia kita ni... tidak perlu dijadikan isu...

Sekian terima kasih...

7 ulasan:

CNEN AFI (dream chaser) berkata...

setuju! harimau malaya..dah cantek. tak bermakne kite excludekan sabah sarawak. ini lebih kpd sejarah dan semangat apabila kena dgn gelaran.

Huszaini berkata...

Saya dah dengar nama ni sejak paham apa itu bola... masa malaya tak pernah menang kejuaraan besar... tiba-tiba bila menang Piala Suzuki AFF ada plak orang nak jadikan isu... agaknya kalau tak menang.. sorang pun tak ambil kisah... kutuk lagi ada lah... huhuhu...

Syafiq Rosli berkata...

btul...biar kekal je kan

nur berkata...

betul jugak kan.. kekalkan..

Lulu caldina berkata...

Selamat tahun baru..
Semoga terus sukses dan berjaya dalam hidup yer..

Syed Hilmi Syed Yahya berkata...

syed setuju2...!!! hehe

Huszaini berkata...

SR: hehehe... saya sokong!

Nur: ye betul!!

Lulu: Tq tq tq!

SHSY: saya pun setuju! Syed, bro ben buat entry untuk ko! best laa ko!!

exabytes unlimited