Sabtu, 1 Januari 2011

Auni Haziqah dah boleh berjalan!!

Baru jer petang tadi aku buat entri pasal anak kembar no 2 AH aku ni boleh melangkah, klik sini untuk baca.

Tadi lagi seminit sebelum masuk waktu solat Maghrib, AH dah berjalan... yelah lebih 3 langkah kira berjalan laa ye tak! Aku kira tadi lebih kurang 26 langkah dah dia berjaya buat hari ni... Lebih kurang 1 meter lebih lah dia berjalan... patutlah aku tengok dia bila panjat tangga lain macam jer terrer dari kakak dan adik dia... rupanya dia nak berjalan dulu dari dia orang... Tahniah sayang! Abah dan Mama happy sangat! Tak lama lagi abah akan berjaya menguruskan badan abah dengan mengejar korang 4 beradik.. huhuhu... Huhh! Semangat gila aku nak kurus!! kekeke

Harapan aku, semoga Auni Auni Auni boleh berjalan pada bulan Jan 2011 nih... :) Jadi bolehlah dia orang berjalan bila kami bershopping nanti! Bolehlah abah berlari keliling mall kejar korang! Tu tak termasuk si Abang lagi... Yeahh!! Aku nak lebih kurus tahun ini!!!

Apa tu?

Waa waa bulan!

Hiyah!! Dusyum! Dusyum!!

Tapi macam si Abang nih dah terrer berlari... tak larat aku nak kejar... sebab tu letak dalam troli nih... huhuhu... tak dapat ku bayangkan bila Auni Auni Auni mengamuk tak mau duduk dalam stroller dan troli nih nanti!! Waaaaaa........

Menguap dah anak aku ni!



7 ulasan:

cikmimmie berkata...

tak...tih..tak..tih..hehehe..tahniah auni...

Keyrill Eduardo Willeyhem berkata...

hehehehe....so sweet! :)

JIJI YU berkata...

kiut ooohhhhhhhh

MSS berkata...

tahniah....bile la agaknya anak sy boleh berjalan yer..=D

Huszaini berkata...

CM: hehehe... tq!

KEW: tq!

JY: tq!

MSS: sabar yer.. nanti berlari lah tu! hehehe

.::: Princess MOMOY :::. berkata...

haha...ganasnyer
asyik nak tumbuk je keje dia
heheh...

Sebab Mengapa HARIMAU MALAYA Tidak Boleh Ditukar Kepada HARIMAU MALAYSIA !!

MY RECENT POST: Jom Kenal KHAIRUL FAHMI CHE MAT Yang Encem

puding_manis berkata...

same la...khalisah sy pon dah boleh jalan....elok je mlm nak masuk tahun baru hari tu dia jalan byk langkah...kiranya dia sambut tahun baru dengan seribu langkah.. :)

seronok tgk dia jalan terkedek2 kan...sekarang tgh kemaruk nk jalan je... :)

exabytes unlimited