JUMAAT 31 DIS 2010 - CUTI UMUM

Tahniah Malaysia! Sumber Gambar oleh Berita Harian


Terima kasih pasukan Malaysia!! Kerana mu kita bercuti umum hari Jumaat (31/12/2010)!!
Seperti yang dijangka oleh ramai orang....

PM dah umumkan dah!!! Hahaha... seronoknya!! Sesiapa nak balik kampung, esok lepas kerja dah boleh balik dah!!!


Tengok sini sumber Berita Harian


Piala Suzuki AFF: PM isytihar Jumaat cuti umum


2010/12/30KUALA LUMPUR: Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak sebentar tadi mengumumkan Jumaat ini (31 Disember) sebagai cuti umum sempena kejayaan sulung pasukan bola sepak kebangsaan pada kejohanan Piala AFF Suzuki 2010. - BERNAMA

Ulasan

Anisa Hang Tuah berkata…
hehhe.best la cuti

tp saye tak rase pape sbb mmg becuti skrg
huhuhu
Huszaini berkata…
Ada beza... jalan lengang... kalau awak cuti jer jalan tetap sibuk.. hehehehe
Mat Pintu berkata…
salam kenal :)

tahniah MALAYSIA & supporters!! safee sali & khairul fahmi pemain terbaik malaysia skarang ni!! yeah
Sricahaya berkata…
syok dpt cuti panjang..hehehe
the triplets berkata…
waaaaa, esok memang cuti(kelantan)...apapun tahniah kepada pasukan Malaysia
~: nisa :~ berkata…
Cuti?? suka dalam duka... suka sbb cuti, duka sbb banyak keje dan tak siap nak kena submit on monday.. monday plak nak kena cuti anak masuk sekolah darjah 1... Ingat nak bereskan keje tu besok...
n!da berkata…
knp la xbuat cuti umum 31 disember tu evry year kan? sempena memperingati jase2 harimau malaya? hehehe

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!