Nama Harimau Malaya dikekalkan!!



Kenapa nak tukar-tukar nama nih? Kekalkan sudah.... Nak juga dipolitikkan nama nih... Itu sebab menang Piala Suzuki AFF tu yang keluar macam-macam cerita... Kalau Malaysia kalah... hapah idak... (err.. bahasa perak... arwah abah teman orang perak hehehe), lagi kena kutuk ada agaknya... kutuk itulah kutuk inilah... ermm...

Nak mencari nama ke orang tu? Ermm.. entah... kalau kita tahu sejarah macam mana dapat nama Harimau Malaya mesti kita nak kekalkan... Sebabnya... tak tahu... pastu bising itu ini... nak tarik perhatian seseorang ke? Entahlah... hanya orang itu yang mengetahui...

Siapa tak tahu sejarah nama Harimau Malaya meh baca kat sini.... Kredit to Princess Momoy dan Bro Meor 'Ballack' Azmil.

Aku rasa patut subjek sejarah kena ada bab sukan lah... barulah lengkap sejarah tanah Melayu menjadi Malaysia :)


**Nota kaki Abah
Sukan lain pun kena menang juga! Barulah Sukan Olimpik Malaysia dapat banyak emas!! :)

Ulasan

nur aisya humaira berkata…
ape nasib bola sepak malaysia akn dtg ble Safee Sali beralih angin ke club indo..???
Huszaini berkata…
Bagus untuk diri pemain dan negara, dapat pengalaman baru dan tingkatkan skill.. negara beruntung pemain ada pengalaman dari luar... pendapat saya laa.. :)
mysara zaini berkata…
setuju! takde ape yg salah dgn nama harimau malaya tu, isu nie saja dibesar2 kan.. klu tak menang takde org kisah nk letak harimau malaya ke, gajah malaya ke or wutsoever..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!