Kita beroleh kemenangan yang KEDUA!!

Ya!! Kita beroleh kemenangan yang kedua!! Kata Sultan Shahrulnizam kepada rakyatnya! Dalam cerita Nujum Pak Belalang....

Hehehe... bukan nak cerita pasal kemenangan... tapi pasal aku baru dapat B.E yang kedua! Alhamdullillah!! Syukur rezeki di tahun baru!!

Alaa.... tak banyak pun... lepas lah beli cekelat hacks! hehehe

Terima kasih kepada En. Nuffnang dan Cik Penaja Bizzy Body kerana sudi menaja blog AMRAFAHAN ni... Singgah laa sini lama-lama tau! hehehe

Okeh kita layan clip Nujum Pak Belalang nih..



Hehehe... sampai bila-bila aku akan suka cerita P.Ramlee ni... lagi-lagi cerita yang kelakar!!

Alhamdullillah rezeki di awal tahun



**Nota Kaki Abah
En. Nuffnang dan En. Penaja.. rajinlah singgah kat blog ni yer! Dok lama-lama tau!! hehehe

Ulasan

Mama Kembar 3 berkata…
congrats! moga moga lebat laa rezeki tahun ni yer
MamaFarhan berkata…
wah sama la kita... td check pun baru dpt BE yg kedua...x kisah la byk ker sikit..yang penting syukur alhamdulillah
Amy Syaquena berkata…
Tahniah-tahniah teruskan usaha anda untuk memperolehi kemenangan yang ke -3 dan seterusnya he3..cyaiyokkkk:)
@e_da berkata…
wahh bestnya ada penaja.. ehhhehhe
Huszaini berkata…
MK3: Aminn

MF: Tahniah yer!

AS: Tq InsyaAllah

eda: hehehe :) tq
Sricahaya berkata…
Tahniah..rezeki thn baru tu..
Huszaini berkata…
SC: terima kasih! hehehe :)

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!