Sabtu, 14 Mei 2011

Perangai Auni Auni Auni yang terkini

Seminggu dua aku perhatikan, Auni Auni Auni ada perangai yang tersendiri... Bila perhatikan boleh gelak laa dengan perangai-perangai depa nih...

Ada yang  manja, ada yang selamba, ada yang hati kering, suka berebut... geli hati tengok keletah diorang nih... Semalam genap umur diorang setahun setengah.. sekejap jer rasa.. macam baru jer rasa jaga diorang masa kecil masa tak tau apa-apa... sekarang ni dah pandai minta, dah pandai merajuk, kalau merajuk siap guling-guling kat lantai... sampai laa ada orang pujuk dia.. kalau tak menangis laa guling-guling kat situ... Sekarang nih kalau naik tangga turun tangga rumah tu selamba jer.. kadang-kadang tu terlepas pandang, diorang dah ada kat atas...



Lepas tu sekarang ni pandai memilih, kalau kasi susu guna sprout diorang minum sikit jer susu, boikot kot tak nak guna.. tapi kalau guna puting laju jer susu tu habis.. Kalau bagi makan tu, kalau rasa tak sedap diorang luah balik.. siap sembur-sembur lagi.. haii.. anak-anak... Lepas tu kalau merajuk pergi kat abah minta dukung... hehehe.. sekarang nih tangan abah dah ketul-ketul dah.. tak payah pergi gim.. hehehe.. tangan jerlah.. perut maintain... kekeke... ni nak bagi alasan nii sebab apa perut kena maintain.. sebab senang nak dukung anak.. anak-anak boleh duduk kalau diorang penat!! haaa.. kan logik tu!! lagi pun ia adalah satu seni.. kekeke

Agak-agak koranglah.. antara

  • AF
  • AH
  • AN


mana satu berperangai macam kat bawah nih sekarang nih??!! sebab perangai diorang nih berubah-ubah tiap-tiap bulan...

  1. selamba
  2. hati kering
  3. manja
Haa.. padan dan menang!! hehehe.. sapa jawab betul aku promote blog dia! ok tak? hehehe 

Haaa.. berdasarkan gambar ni boleh agak tak?

Dari kiri AF AN AH




12 ulasan:

puan nina berkata...

selamba AN
hati kering AH
manja AF

betul x..?hehe

cikbintang berkata...

erm cikbintang nk teka ape ek..hehehe

AF SELAMBA
AN HATI KERING
AH MANJA!!

ahaha ikut memek muka r..
xtaw r nk ckp
kalo follow entry2 yg dbaca
mmg ssh nk cam..
yg pntg smua noty!!hehee

cik nUnU berkata...

manja - AF
hati kering - AN
slamber - AH


ngeh3~~

Aisumi Chan Kawa'i berkata...

ehh.. kembar tiga? 1st time singgah sini ^___^

AF- manja
AN- selamba
AH- hati kering

faa fatin berkata...

AF- manja
AN- HATI KERING
AH- selamba

hehe :)

tricksrex berkata...

1.AN - hati kering
2.AH - selamba
3.AF - manja

Huszaini berkata...

lagi2! hehehe

puan nina berkata...

oo..salah ea..hahahah

[n a j e e b] berkata...

AF - Hati Kering
AN - Selamba
AH - Manja
AMR - Semua di atas... kekeke!

Huszaini berkata...

Jawapan dia

AF manja
AH hati kering
AN selamba

haa.. sapa yang betul??

[n a j e e b] berkata...

aish...salah plak..
yg AMR tu jwpn bonus; kira x? haha!

puan nina berkata...

yeay..betul.hahah

exabytes unlimited