Konon-kononnya!!

Dah tengok Auni Auni Auni berjoget? Kalau belum meh klik kat sini!!

Konon-kononnya tengahari tadi aku taknak makan sebabnya bekpes pagi tadi tak habis lagi diproses... konon-konon nak makan ringan-ringan jer macam kepok lekur ke goreng pisang dengan air kelapa tengahari panas berdentum nih!!! Tiba-tiba ternampak perkataan nasi ambeng.. ermm... sedap juga nih... terus kensel nak makan kepuk lekur..

Aku terus kona mai ke restoran nasi ambeng nih.. tengok lauk dia nih menarik gak.. tapi aku terlupa sebenarnya lauk apa yang ada dalam nasi ambeng nih... sudahnya aku ambil apa yang nampak sedap kat mata aku... huhuhu... lepas tu nampak pula ABC special... huhuhu... order terus... kalau dengan wife aku ni mesti kena jeling nih... dengan lauk yang aku ambil dengan abc special nih.. hehehe...





Lauk orang tak lapar sangat nihh!!! hehehe
 Lama tak makan gulai touchu... sedapnya!



Kepada sayang, abang langgar pantang nih sekali nih jer... huhuhu... tewas dengan nafsu mata... lain kali abang buat lagi jika kalah dengan nafsu mata nih... hihihi... errr... sila jangan membebel yer... heeee..... larikk!!! Ehh! Tak boleh perut kenyang! Nanti muntah! Rugi woo!

Nanti petang main netball elok-elok yer.. kasi menang yer! hehehe

Ulasan

[n a j e e b] berkata…
ahahaha...tewas sudah..
apesal nasi tu nampak sikit jer.. cukup ker tuh? ^^
hanyzaini berkata…
memang cari pasal ni...padan le suara lain macam punya lembut masa kol tadi kan? kan? kan?
Huszaini berkata…
najeb: tu laa pasal..

cik puan: er.. memang saje letak sikit heheheh... lauk lebih takpe..
Huszaini berkata…
hanyzaini: ehh mana der.. biasa laa..
mashi berkata…
dah teringin..bantai ja...hehe
Izan Ishak berkata…
nafsu makan mmg takleh tahan... seb baik cik puan hany tak marah tu...

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!