Akhirnya blog dah boleh buka!! yey!!

Akhirnya boleh buka juga blog nih!!! Waaa rindunya aku!!!!

Tensen juga bila banyak kali try ada error blog unavailable.. ingatkan blog aku jer.. masa tu terpikir laa.. ermm nasib laa pakai hosting free ni laa jadinya...

Sekali bila tengok kat twitter dan facebook rupanya masalah nih datang dari blogger.com sendiri.. Alhamdullilla  dah boleh buka balik...



Aku kehilangan satu entri nih.. nak tunggu esok dia dapat recover balik ke tak.. sebab aku baca kat http://status.blogger.com kata akan retrieve balik post yang  latest tu pelan-pelan.. So,, kita tunggu jer lah..

Ermm.. kalau tak de kena laa buat balik... nasib laa semalam aku terfikir nak copy kat notepad. rupa-rupanya nak jadi macam nih..

Kalau tak jenuh nak taip semula..

Oklah.. rindu pada blog dah terubat.. kalau tak.. tak senang duduk aa.. hhehehe... memang aku dahh ketagih

Harap-harap blog korang semua  pun ok juga laa yer!!!

Ulasan

:|: TinTa Kibod :|: berkata…
yey yey yey..lompat lompat..

sy pnya latest entry takde gambar dgn komen 0..isk isskk...
||aLeaSaRa|| berkata…
huwaaa mmg serius hangat betul semua pengguna blogspot.ingatkan account kite problem rupanya ramai yg kena.sedih gak tak copy pun kat notepad padahal entri semanis kurma tu sampai part 2 dah publish malam semalam.yg kelakar bila kite klik kwn2 kat bloglist termasuk bro...heh page not found ngeeee!
Mama Kembar Tiga berkata…
rasanya semua pengguna blogspot panik smalam kan? lega dah dpt log in balik, tp risau ni kalau kalau entry smalam tak dpt restore.
Mama Kembar Tiga berkata…
zaini, ada cara nak dapatkan balik n3 yg hilang, tgk sini:

http://mamakembar3.blogspot.com/2011/05/cara-untuk-dapatkan-balik-entry-yang.html

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Resepi Air Cocktail AMRAFAHAN!

Awekku bagi badan sebagai hadiah!!