Moga kalian dapat manfaatnya!

Pagi ni aku dengar Sinar FM aku dapat suatu ilmu yang bermanfaat untuk kita semua. Selepas aku hantar anak aku yang retro itu ke sekolah, aku drive ke opis sambil dengar Sinar FM! Tetamu Sinar Pagi tadi Datuk Dr Fadhilah Kamsah dan Nabil.

Nabil ada tanya lebih kurang laa.. macam mana nak kekal dalam industri hiburan, ermm.. pada aku walau apa pun bidang kita, kita boleh gunakan untuk kehidupan harian kita InsyaAllah.

DDFK ada bagi cara untuk kita hadapi kehidupan kita ni. Antaranya sebelum tidur, buat solat taubat dan istigfar 100 kali sehari. Lepas tu maafkan semua orang sebelum tidur. Wife aku ada pesan kat aku sebelum nih, tapi aku terlupa dan jarang amalkan. huhuhu Bila mata dah mengantuk, letak kepala terus selamat!! huhuhu.. tak baca doa tidur pun! huhuhu...

Lagi satu perkongsian DDFK ni adalah Doa 12 Pintu Kebaikan. Moga kita semua mendapat manfaatnya. Bacalah setiap hari.

Doa 12 Pintu Kebaikan


Maksudnya:

“Ya Allah, bukakanlah untukku pintu-pintu kebaikan, pintu-pintu keselamatan, pintu-pintu kesihatan, pintu-pintu nikmat, pintu-pintu keberkatan, pintu-pintu kekuatan, pintu-pintu cinta sejati, pintu kasih sayang, pintu-pintu rezeki, pintu-pintu ilmu, pintu-pintu keampunan dan pintu-pintu syurga. Ya Allah Yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang.”

Sumber: Fitrah Power

Moga aku dapat amalkan semua ni untuk kebaikan aku sendiri dan keluarga begitu juga dengan korang tau!!

Ulasan

mashi berkata…
tq atas sharing tu td...kita sebelum tido kena tenangkan hati dan minda..baru dpt tidur yg berkualiti...

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!