Sabar ye hati

hari ni hari ujian untuk keluarga aku, lepas satu, satu ujian datang. tak perlulah aku cerita apa dia, cukuplah aku dapat luahkan kat blog ni. moga aku dan famili dapat lalui ujian ini dengan sabar. ini hanya ujian kecil dari Nya, mungkin ada benda yang aku ingkar perintahNya.. moga Allah ampunkan dosa-dosaku amin
Published with Blogger-droid v1.6.7

Ulasan

[n a j e e b] berkata…
sabar eh.... (..?) <--nak tau jugak..
tiyah @ yaya berkata…
sabar laa . ade hkmah di sebalik nye . tuhan tu maha adil . takde manusia yg sekse seumur hdop . dlm kesedihan , pasti terselit kebahagiaan :)

p/s : hablumminannas , hablumminallah
Hanis Azla berkata…
semoga terus tabah menghadapinya..
Mama Kembar 3 berkata…
Moga Allah permudahkan untuk u & family menghadapi ujian nih...Amin...
feizal berkata…
sabar bro..hidup nie kalau xder dugaan, kite mudah lalai...mudah lupa pada-NYA.
Huszaini berkata…
terima kasih semua! lega dah hati ni! :) boleh senyum dah!

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!