Isnin, 21 Mac 2011

Penantian itu satu kelaparan!

Pagi ni aku pergi klinik, sekarang ni kat klinik laa... biasanya laa bila dah pergi gomen, menunggu tu wajib.

Aku datang sini sebab nak ambil keputusan ujian darah yang aku buat minggu lepas. Kebetulan aku demam selsema dan batuk, alang-alang dah jumpa doktor, baik checkup sekali.

Disebabkan aku boleh agak nanti kena tunggu turn, aku ajak wife aku pergi makan dulu. Dapat laa makan bubur nasi, wife aku makan lontong.

Hari ni ramai betul orang sakit. Turn aku lagi 100 lebih jer. Huhuhu... Nasib dah makan, kalau tak pasti tersiksa kelaparan.

Moral kejadian: Sila makan dulu sebelum jumpa doktor di klinik gomen kerana penantian itu satu kelaparan!
Published with Blogger-droid v1.6.7

3 ulasan:

lin berkata...

hahaha... itu dah semestinye.. sabo yek..!! nasib x bwk anak2.. kalu bwk, lagi haru..

ADEEYA berkata...

Huhuhu kerajaan memang tunggu lama :/

Huszaini berkata...

Lin: oh tidak!! cukuplah semasa bawa diorang pergi rutin checkup jer. mau jadi tarzan dalam klinik tu nanti...

adeeya: haah.. sabar jer lah..

exabytes unlimited