Ahad, 6 Februari 2011

Berkelah lagi!

Semalam kami sekeluarga bersama Opah dan pakcik makcik AMRAFAHAN pergi berkelah lagi! Kali ni kami pergi tak buat bakar-bakar... semua dah siap dari rumah...

Sampai PD lebih kurang pukul 12 tengahari, jalan ke Teluk Kemang jem... ramainya orang... Tapi tempat yang kami  pergi ni tak ramai sangat orang.. tak padat macam Teluk Kemang tu.. ada laa tempat nak parking kereta dan berkelah...

Aqil nampak laut jer dia takut.. fobia agaknya... sampai tak mau keluar kereta... Bila Mama pujuk baru dia nak keluar. Tapi duduk dekat khemah jer.. dia taknak mandi laut..

Tapi lepas Mama pujuk lagi nak laa juga dia ikut tapi main kat tepi-tepi jer.. sian anak aku... fobia air laut agaknya... Tapi lepas mandi laut tu aku bawa dia pergi bilas badan dengan air paip, elok jer dia main air... hermm... Abang abang.... macam mana laa aku nak bagi dia tak takut air laut ekk??

Mandi kat sini bila air pasang baru best.. kalau tak.. jauh jer nak berjalan tu... mama pakcik makcik dan Auni Auni Auni mandi petang bila air pasang... Auni Auni Auni ni tak takut air... ok jer... yang paling berani AF la... hehehe... steady jer dia..

Lepas mandi tu kemas-kemas, kita orang balik ikut jalan lama, PD-Lukut-Sepang... ingatkan tak jem... sebab dengar kat radio highway jem tak hingat dari Linggi ke Nilai.. tapi jem juga.. nasib aa 30 minit jer... huhuh... lama gak tu... Sampai rumah dah lewat, semua orang dah lepak... lepas makan nasi bungkus pastu semua tidur.. huhuhuu...

Oklah meh layan gambar..










Semua orang nak baring kat abah dia...

Selepas mandi laut... masing-masing muka penat...

5 ulasan:

Jamiel berkata...

Syoknye..
Lama gak tak gi sana..
Thanks for sharing..

KayNisa berkata...

u ni sedara dengan suzen ke? sbb tgk gambar ur triplet ada dlm fesbuk dia.. if, kecik nye dunia yek.. hihi

Huszaini berkata...

Suzen adalah sepupu wife saya. :).
Kaynisa ni sedara dia jugak ke?

KayNisa berkata...

ooo, bukan.. suzen tu kawan sy. bestfren.. dia slalu citer psl triplet ni.. xsangke lak the triplet tu anak2 tuan punye blog amrafahan ni.. ^^

Huszaini berkata...

keciknya dunia kan.. hehehe

exabytes unlimited