Mama Amrafahan seorang resakse gorgon!!

Takmo cerita banyak!!! Baca nih!! Kejadian berlaku sewaktu aku pergi niaga di Shah Alam pagi tadi!! hehehe. Ini versi hangin tapi tak boleh marah Mama...

Bukti mama aka wife aku resakse gorgon!! Patutlah si Aqil selalu jadi Otomen Fire Engine! kekeke




Ulasan

iyan shazlind berkata…
hehehe sabar je la mama diaorg eh..tp amrafahan nak tolong mama diaorg wangikan umah tu..hehehe
Rai berkata…
hehehe..barang2 mcm tu mmg nak kena simpan tempat tinggi..kalau tak memang wangi je rumah..
[n a j e e b] berkata…
haaaa...semputtt!! ahahaha!
Otomen..Fire Engine!!
Mama Zara berkata…
kalau kitorang, asek lah beli botol bedak... kdg dh letak tmpat tinggi, tp buleh jugak dicapai...apa lagi pesta bedak lah jawabnya

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!