Meh ler habiskan duit korang!

Semalam aku pergi karnival Jom Beli Barang Raya kat Putrajaya..... barang memang murah-murah la... meh ler habiskan duit korang kat sini!!!

Ini antara gambar yang aku sempat snap laa.. masa ni tak ramai orang lagi... Langsir diskaun sampai 90% ko!!!






Mama dan capal gergasinya!











Berebut orang beli baju anak kat booth nih!






Ulasan

Bro ahmad berkata…
jom shoping hmm..nak dekat raya dah ni,,berjimat la
[n a j e e b] berkata…
siries ke abam?? wow! ini boleh mendatangkan stress kalau x pergi. hadoiii.. dah macam makcik2 lak ni nak mencari langsir untuk rumah baru~~ lalalala~~
kemboja berkata…
wah bestnya diskaun sampai 90%
misz myza berkata…
okeh... tgk gambar je dah rambang mata.. blum gi sana lg...
mamaelly berkata…
dah p tadi...sempat rembat kasut raya..baju2 lelaki murah2 la..tp ramainyeeeeeeeeeeeeee orang
prinCess.prinCess berkata…
jualan ni sampai bape hb ek?...
blog-tips-kurus berkata…
teringin nak menyemakkan diri di sane... ;)
Mama Kembar 3 berkata…
ishh kalau pegi konpem semua benda pun nak beli, sabar...sabar....baik tak yah pegi huhuhu
Huszaini berkata…
@[n a j e e b] serius laa nih tengok gambar tu!
Huszaini berkata…
@cinnamon.com silalah pergi yer.. cuci cuci mata...
Huszaini berkata…
@kemboja haah.. tapi langsir laa... saya tak beli pun.. amik gambar jer..
Huszaini berkata…
@misz myza hehehe silalah pergi untuk membuntangkan biji mata lak! hehehe
Huszaini berkata…
@mamaelly kena pergi awal masa dia baru buka... baru laa tak ramai orang.. tapi hari minggu tak tau laa... huhuhu
Huszaini berkata…
@blog-tips-kurus silalah pergi... kang terkilan lak kalau tak pergi nanti..
Huszaini berkata…
@Mama Kembar 3 alaa pergi tengok tengokk jer.. bukaan beli pun... duit jangan bawak! hehehehe boleh ke?

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!