Jumaat, 12 Ogos 2011

Meh ler habiskan duit korang!

Semalam aku pergi karnival Jom Beli Barang Raya kat Putrajaya..... barang memang murah-murah la... meh ler habiskan duit korang kat sini!!!

Ini antara gambar yang aku sempat snap laa.. masa ni tak ramai orang lagi... Langsir diskaun sampai 90% ko!!!






Mama dan capal gergasinya!











Berebut orang beli baju anak kat booth nih!






18 ulasan:

Bro ahmad berkata...

jom shoping hmm..nak dekat raya dah ni,,berjimat la

[n a j e e b] berkata...

siries ke abam?? wow! ini boleh mendatangkan stress kalau x pergi. hadoiii.. dah macam makcik2 lak ni nak mencari langsir untuk rumah baru~~ lalalala~~

cinnamon.com berkata...

kena pg ni...

kemboja berkata...

wah bestnya diskaun sampai 90%

misz myza berkata...

okeh... tgk gambar je dah rambang mata.. blum gi sana lg...

mamaelly berkata...

dah p tadi...sempat rembat kasut raya..baju2 lelaki murah2 la..tp ramainyeeeeeeeeeeeeee orang

prinCess.prinCess berkata...

jualan ni sampai bape hb ek?...

blog-tips-kurus berkata...

teringin nak menyemakkan diri di sane... ;)

Mama Kembar 3 berkata...

ishh kalau pegi konpem semua benda pun nak beli, sabar...sabar....baik tak yah pegi huhuhu

Huszaini berkata...

@Bro ahmad betul tu! hehehe

Huszaini berkata...

@[n a j e e b] serius laa nih tengok gambar tu!

Huszaini berkata...

@cinnamon.com silalah pergi yer.. cuci cuci mata...

Huszaini berkata...

@kemboja haah.. tapi langsir laa... saya tak beli pun.. amik gambar jer..

Huszaini berkata...

@misz myza hehehe silalah pergi untuk membuntangkan biji mata lak! hehehe

Huszaini berkata...

@mamaelly kena pergi awal masa dia baru buka... baru laa tak ramai orang.. tapi hari minggu tak tau laa... huhuhu

Huszaini berkata...

@blog-tips-kurus silalah pergi... kang terkilan lak kalau tak pergi nanti..

Huszaini berkata...

@prinCess.prinCess jualan ni sampai 14hb nih tengok sini

jualan terus dari kilang di putrajaya

Huszaini berkata...

@Mama Kembar 3 alaa pergi tengok tengokk jer.. bukaan beli pun... duit jangan bawak! hehehehe boleh ke?

exabytes unlimited