Selasa, 9 Ogos 2011

hi 5!

As salam dan salam petang...

Hari ni abah mandikan diorang semua... mula-mula tu sejuk laa... tapi bila dah pasang kolam... wahh lagi sakan main air!! Lepas tu mama pakaikan dorang baju... Lepas abah ajak turun bawah.. Wahh!! sekarang nih kalau nak turun bawah semua minta dukum!! Kenalah abah angkat empat empat orang sekali... huhuhuhu...

Pagi tadi buka tv jer ada cerita hi 5! Haa... tu dia... kusyuk kemain AMRAFAHAN tengok hi 5 nih! hehehe... Sajer jer lah snap gambar candid dorang nih... AN macam tau abah nak ambil gambar terus tangan otomatik buat peace sign!! hehehe....

Dari kiri AF, AMR, AN dan AH






AN tengah mengamuk lepas pakai baju, pujuk diorang angkat bawa turun bawah 4 4 orang... huhuhu... kurus ai!! kekeke

9 ulasan:

qilah berkata...

comelnya dorang .geram tengok rambut AFAHAN (:

Bigdaddyz berkata...

haha...boleh botak kepala ni...

Huszaini berkata...

qilah : hehehe terima kasih!!


Bigdaddyz: haha!! tu laa pasal... tapi takmo sekarang.. remaja lagi! kekeeke

PutriesNoora berkata...

rambut mahal!!geramm=)))

Sharifah Nadzarah berkata...

comelllnyaaaaa...auni3...gerammmmm...

Rai berkata...

baju diorg sama je kan..tak tertukar ke ek? akak ipar saya baju anak kembar 3 dia semua ada letak nama ngan marker..kalau tak mmg bertukar..

Nama ku Nur Azeani Kamarudin berkata...

salam bang..
kata kembar 4 tapi napa ada 3 je?saya minat nak dpt anak kembar tapi yg sorang pun x dpt2 lagi...huhu

Noriz sini... berkata...

kusyuk nye tgok! hahaha

Huszaini berkata...

P.Nora: hehehe... terima kasih!

SN: terima kasih!!! mai laa jumpa kami!

Rai: ada yang sama ada yang tak.. pastu baju takde tanda2... mana dulu yang dicapai tu lah yang dipakai...

Nur Azeani: ehh kembar empat tu orang lain.. saya kembar 3 jer..

Noriz: haah.. tu yg snap gambar dorang tuh!!

exabytes unlimited