Rabu, 1 Februari 2012

Kenapa takde Hari Negeri Sembilan?

Waaa!!! Tensi nya!!! Mama dan AMRAFAHAN seronok-seronok melepak kat rumah! Abah kena pergi kerja!!! Semuanya pasal hari ini Hari Wilayah, jadi Putrajaya cuti umum!

Jalan nak keluar rumah lengang jer.. ada orang berjogging lagi... Berchenta gila nak pergi kerja pagi tadi!! Haisshh.. sabar jerlah!!

Kenapa takde Hari Negeri Sembilan? Kalau ada kan best! tapi kena buat 1 Feb juga! huhuhu.. takpun sesiapa yang menetap di wilayah tapi kerja diluar wilayah pun layak dapat cuti! Haaa kan best!!! Barulah boleh membantu kerajaan dalam mencapai matlamat "keluarga bahagia, anak ramai" ehh.. ada ke? hehehe

Selamat Hari Wilayah yer kepada sesiapa yang berkenaan tuh!!



**Huh!! Tetap tak puas hati sebab takleh cuti!



6 ulasan:

YaYaNsMuM berkata...

A'ah la...yayansmum pun tak puas hati sbb tak dpt cuti!haha!nape la yayansmum stay kat Tganu nie??...hehe

AzNuRuL AzMaN berkata...

N9 kan ada hari keputeraan Yang DiPertuan Besar N9..cuti kan masa ni..takpun apply cuti 1 feb..boleh sama2 cuti dgn wife..kan.....=)

Huszaini Haron berkata...

@YaYaNsMuM haaa mai lah pindah wilayah! labuan ke? hehehe

Huszaini Haron berkata...

@AzNuRuL AzMaN ada.. tapi cuti sabtu.. tak bermakna.. tak best amik cuti.. nak cuti free.. hehehe

pena rozie berkata...

Mintak hari terengganu la. hi..hi..hi...

Ckin Kembaq berkata...

sabar2.. ^_^

exabytes unlimited