Khamis, 27 Oktober 2011

Tak larat!

Hari ni selsema batuk dan kepala berdengung. Tak larat sangat! Muka dah jadi merah, itupun member bitau. Kat opis melepek jer.. Dapat laaa tidur sekejap.

Tidur dalam air con pun badan berpeluh err sebab pakai jaket kot. Agaknya 2 3 hari sebelum nih balik kerja asyik kena hujan jer.. Tapi semalam dah beli baju hujan yang siap seluar tuh.. Asyik basah seluar jer bila pakai baju hujan yang sekarang nih.. Hari ni kalau nak balik nanti hujan lagi, boleh test baju hujan baru... Hehehe.

Oklah nak sambung tidur balik.. Hee...

Kepada Boss, jika terbaca laa... Saya demam dan tak larat laa.. Boss jangan marah aaa...
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 ulasan:

Rai berkata...

MC je lah..bahaya jugak nak bawak motor dalam keadaan macam tu.. semoga cepat sembuh...

exabytes unlimited