Rehat kejap!

Baru sampai RnR Nilai arah utara. Humang hai.. Hujan lebat betul dari opis tadi... Ingatkan nak tunggu kejap, tapi gaya macam takmo berenti jer hujan nih... Redah juga lahh... Kalau jadi apa apa macam hari tu tak laa sampai rumah pukul 10 malam... Huhuhu...

Baju hujan aku jenis tutup atas jer, bolehlah asalkan beg laptop tak basah. Sepanjang jalan sampai RnR Seremban hujan lebat, masuk Nilai hujan dah reda. Belakang badan aku dah sakit menggalas beg laptop, bontot dah kebas... Huhuhu tak boleh jadi nih, kena singgah RnR Nilai untuk renggang renggang kan urat.. Tak kisahlah dengan seluar dan kasut yang basah err baju basah sikit.. Janji dapat rehat jap...

Huuu... Lega wooo... Lepas tu layan pau ayam panas err dan nasi lemak dengan barli suam... Baru segar nak bawa motor...

Err makin gomok laaa den camnih... Hehehe. Oklah nak sambung perjalanan balik. Hujan dah mula turun balik nih.. Doakan perjalanan aku selamat sampai dapat jumpa AMRAFAHAN dan mama diorang! Insyaallah Amin

Ulasan

[n a j e e b] berkata…
....cobaan~~~

p/s ; nasib x makan pau suri.. hehe!
abah khalisha berkata…
sedap tu hujan-hujan pekena pau panas..hehhee..
:|: TinTa Kibod :|: berkata…
tanak gomok..
jogging kt hiway tu babah..
ha ha ha...

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!