Selasa, 25 Oktober 2011

Sekarang nih!

Sekarang nih..

AF dah pandai memilih baju... kalau baju yang kita nak pakaikan pada dia tu, dia tak berkenan.. dia akan memberontak nak baju lain.. ini kes kalau nak pakaikan baju lain lain kaler laa nih.. AF akan pilih mana yang dia suka..

Auni Auni Auni suka mandi kolam.. lagi-lagi kalau abah yang mandikan diorang... abah layan aje...

Auni Auni Auni suka gosok gigi... abah ada belikan diorang berus gigi sorang satu. Bila mandi jer.. masing-masing nak gosok gigi.. siap kena letak ubat gigi lagi.. tapi... diorang nak buat sendiri!! Yeyeoo jer buat sendiri.. lagi lagi si AF tu... mula mula pegang berus gigi yang dah dibubuh ubat gigi tu.. Lepas tu dia letak kat gigi dia.. kena jer berus gigi tu kat gigi dia... terus dia buat aksi meludah... cehh!! gosok pun idak! nak ludah air gosok gigi tu! kekeke.. ini kes tiru abang dia laa nih.. hehehe lepas tu buat 2 3 kali macam tu... konon konon gosok gigi laa tu.. abah pun layan jer.. lepas tu suruh kumur dengan air.. air yang masuk mulut tu banyak rasanya.. tapi bila diluah balik.. sikit jer.. hadoi.. haii anak abah nih.. pandai sangat! sakit perut nanti!!! hehehe tapi seronok melayan!!

Abang seboleh bolehnya akan suruh abah mandikan dia lepas tu kena bawa dia naik motor pusing pusing taman... kena buat tiap pagi sebelum pergi kerja.. abah taknak bagi dia menangis.. abah layan jer lah..

Last sekali... sekarang nih abah rasa macam makin gomok jer! huhuhuhu... kurang eksesais agaknya nih.. kena eksesais naik tangga kat opis dari level G ke tingkat 11 dimana terletak opis abah... hadoiihhh yaii... kurus sangat camnih nanti! hehehe..

4 ulasan:

[n a j e e b] berkata...

gemok.

Huszaini berkata...

yerrrr saya mengaku saya gemuk dan hensem! ceeesssssssssss!!! hahahaa

Rai berkata...

budak2 ni dah makin pandai..seronok melayan.. tapi kadang2 naik angin jugak..maklum lah mak diorg bukan penyabar sangat..hehehe..

hanyzaini berkata...

@[n a j e e b]


heheheh...SETUJUK.....sekian..

exabytes unlimited