Isnin, 12 September 2011

Merempit sama dengan jerawat!

Tahukah anda bahawa merempit boleh menyebabkan penyakit jerawat?

Ya! Sememangnya betul! Hanya dengan merempit sahaja penyakit jerawat akan timbul dimuka kita!

Buktinya, sejak dua menjak nih saya merempit dari Putrajaya ke Seremban melalui lebuhraya PLUS, saya dapati muka saya ditumbuhi dua tiga ketul jerawat! Masakan tidak boleh tumbuh jerawat! Sebab bila kita merempit muka kita terdedah dengan habuk, asap, jerebu dan lain-lain lagi partikel yang halus hinggap ke muka kita!! Jika setelah sampai ke destinasi setelah merempit, kita lupa membasuh muka, jadi muka kita dipenuhi minyak-minyak dan lain-lain partikel! Dari jauh orang boleh kenal kekilatan tapi hitam muka kita akibat berminyak!!

Moral dari kejadian nih.. aku kena bawa pencuci muka laa pula dari rumah nak cuci muka kat opis nih!! Jerawat yang timbul tak boleh dibiarkan! huhuhu... Tak pasal-pasal jadi lelaki metroseksual seperti mamat nih!

Sekadar gambar hiasan! Abang tengah merempit gak!

6 ulasan:

Jamiel berkata...

Memang muka terdedah pada habuk n minyak..
Kalo dapat cuci muka pun ok gak..
Tapi lg best kalo guna facial spray..
Le segarkan muka sekali..

[n a j e e b] berkata...

amboi... sentap.. makan dalam nampak.. haha...!

Huszaini berkata...

@Jamiel facial spray tu macam mana?

Huszaini berkata...

@[n a j e e b] mak oke jer! kekeke

[n a j e e b] berkata...

ada jugak yg kena manipulasi gmbr jap lagi...

Huszaini berkata...

@[n a j e e b] ugut nampak?! rilex laa sis!! ehh bro!! kekeke

exabytes unlimited