Selasa, 13 September 2011

Mak saya kena bedah hari nih!

Assalammualaikum dan selamat pagi,

Pagi ni InsyaAllah mak aku akan dibedah di Hospital Sultan Ismail, Johor. Dia nak dibedah sebab ada ketumbuhan sebelah kelenjar thyroid. Harap-harap takde apa-apa lah...

Minta tolong kawan-kawan doakan keselamatan dan kesihatan beliau yer! Moga Mak selamat jalani pembedahan ni dan cepat sembuh dan sihat! InsyaAllah.. Amin...

Kita sayang mak sangat-sangat!!! Kita sekeluarga doakan mak cepat sembuh dan sihat!! Amin...



Sayang Mak!!

13 ulasan:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ berkata...

isnyaAllah moga bonda terchenta selamat hendaknyer amin

Rai berkata...

semoga semuanya selamat..insya allah..

Huszaini berkata...

@☆*♥L@dy @yU♥*☆ terima kasih!

Acik Mano berkata...

Semoga bonda cepat sembuh.. sabar dengan segala dugaan Nya..

Huszaini berkata...

@Rai terima kasih! InsyaAllah

Huszaini berkata...

@Acik Mano terima kasih! Amin...

Sharifah Nadzarah berkata...

HSI...wah ..dah dekat tu dgn umah sy..
dulu sy pun wat operation tyroid kat HSI..
SEMOGA MAK abah auni3 selamat..insyaallah semua ok..

twins mom berkata...

Smoga mak abah auni3 sihat n selamat hendaknya... AMIN...

Mama Kembar 3 berkata...

Moga your mum selamat menjalani pembedahan & cepat sembuh, InsyaAllah.

mamaNoriz berkata...

sama macam pakcik sya baru operate kat HSI tu...

semoga emak huszaini kuat dan pembedahan berjalan lancar...

Elly & Emmy berkata...

Insyaallah semuanya selamat ..moga wan Auni2 cepat sembuh.. amin..

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

moga semuanya selamat..

iyan shazlind berkata...

semoga semuanya selamat ...semoga makcik cepat sembuh dan kembali sehat seperti sedia kala..:)

exabytes unlimited