Sabtu, 17 September 2011

Balik tengok nenek!

InsyaAllah jam 11 nanti aku nak balik kampung johor nak tengok mak. Hari tu dia ada buat pembedahan kat leher dia, jadi nak tengok sendiri laa dia macam mana. Berbual dalam telefon rasanya macam dah ok. Tapi bila dapat tengok sendiri baru puas hati.

Tak sabar laa nak tengok mak nih! Harap-harap dia makin pulih!

6 ulasan:

Sharifah Nadzarah berkata...

johor katne ekk??..
singgah umah

nyanyisunyi berkata...

Insyallah mak ok tu..bila anak2 dia balik lg tmbah ok..

mudah2an selamat dlm perjalanan pergi balik..

abah khalisha berkata...

InsyaAllah dia sihat..abah pun dapat jumpa mak hari minggu td dan bawak dia ke rumah mak dia plak yakni nenek abah

Huszaini berkata...

@Sharifah Nadzarah kat kota tinggi.. tak sempat nak berjalan jalan.. huhuhu sebab balik sehari jer..

Huszaini berkata...

@nyanyisunyi terima kasih.. :)

Huszaini berkata...

@abah khalisha terima kasih!

exabytes unlimited