Rabu, 14 September 2011

Alhamdullillah mak ok!

Alhamdullillah mak aku dah selamat menjalani pembedahan. Risau juga sebab buat kat bahagian leher. Semalam telefon adik dia kata mak jadi orang pertama kena bedah untuk hari tu, masa aku call tu, mak tengah tidur sebab baru lepas kena bedah.

Pagi tadi baru dapat bercakap dengan dia. Suara dia masih lemah bila aku dengar ditelefon. Tapi dia dah boleh bangun sendiri, makan bubur dan pergi tandas. Luka pembedahan tu lebih kurang 6cm panjangnya. Tak tau kena duduk wad berapa lama. Aku pun tak sembang panjang dengan dia, kesian kat dia. Biarlah dia rehat.

Moga mak cepat sembuh dan sihat yer! Sayang mak!

7 ulasan:

mamaNoriz berkata...

syukur semua selamat..

mak kena byk rehat kan...

potpetmama berkata...

Amin.syukurlah dik

Mama Kembar 3 berkata...

Alhamdulillah syukur semua selamat. moga luka operation tu cepat sembuh.

cdah berkata...

insyaallah...

abah khalisha berkata...

Alhamdulillah...selamat semuanya
Siapa Sabotaj Siti
Petai Gergasi
Siapa nak Pahala Percuma

Sharifah Nadzarah berkata...

syukur...

Izan Ishak berkata...

alhamdulillah...moga makcik cepat sembuh spt sediakala..

exabytes unlimited