Alhamdullillah mak ok!

Alhamdullillah mak aku dah selamat menjalani pembedahan. Risau juga sebab buat kat bahagian leher. Semalam telefon adik dia kata mak jadi orang pertama kena bedah untuk hari tu, masa aku call tu, mak tengah tidur sebab baru lepas kena bedah.

Pagi tadi baru dapat bercakap dengan dia. Suara dia masih lemah bila aku dengar ditelefon. Tapi dia dah boleh bangun sendiri, makan bubur dan pergi tandas. Luka pembedahan tu lebih kurang 6cm panjangnya. Tak tau kena duduk wad berapa lama. Aku pun tak sembang panjang dengan dia, kesian kat dia. Biarlah dia rehat.

Moga mak cepat sembuh dan sihat yer! Sayang mak!

Ulasan

mamaNoriz berkata…
syukur semua selamat..

mak kena byk rehat kan...
Mama Kembar 3 berkata…
Alhamdulillah syukur semua selamat. moga luka operation tu cepat sembuh.
Izan Ishak berkata…
alhamdulillah...moga makcik cepat sembuh spt sediakala..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!