Isnin, 12 September 2011

Kembar 3 senior jumpa kembar 3 junior!

Masa cuti hujung minggu lepas.. kami sekeluarga pergi beraya rumah kembar 3 junior nih.. Dulu pernah melawat mama diorang kat hospital tapi tak dapat tengok baby. Hari tu baru pertama kali dapat tengok baby. Semuanya perempuan comel-comel! tak tak berani nak pegang sebab baby tu pra matang. kami paham laa sebab tu kami pun macam tu jugak.. larang orang tak bagi sentuh baby kami sebab doktor yang suruh tau! hehehe..

Bila dah jumpa dapat laa bergambar walaupun baby tengah tidur! Terima kasih pada Mus dan Zura sebab benarkan kami ambil gambar anak diorang! Keesokkan harinya Mus dan famili balas balik kunjungan kami, diorang datang beraya rumah kami.. jadi ambil gambar lagi.. hehehe

Sekarang nih aku tak berani laa nak dukung ke pegang baby baby nih.. risau! Nanti dah besar sikit baru boleh dukung-dukung! lagipun rumah diorang nih kat Putrajaya juga!! Boleh melawat bebila masa! hehehe

Auni menyelit!


No 1 dari kanan.. er.. lupa nama! huhuhu

Kembar 3 junior dan kembar 3 senior!



Auni datang rumah orang buat macam rumah sendiri! Lompat kat katil orang! Sebelum tu abang dia dah buat dulu dah!!



Beraya kat rumah kami pula!


8 ulasan:

Teratak Hami berkata...

Nampak sihat kembar 3 tu walaupun pramatang. Dah berapa bulan tu?

Huszaini berkata...

@Teratak Hami Alhamdullillah sihat dah 4 bulan rasanya.

Mama Kembar 3 berkata...

Ni triplets wan azura tu eh? comeiii!

Aimifiqa berkata...

waa. sernok nye dpt 3 kembar

cik Jue Aka Ibu Farisyah berkata...

comel...suka nak jugak...

[n a j e e b] berkata...

risau nak pegang takut berjangkit lagi eh...?eh..? eh?? hahaha!

Rizziela berkata...

Bila la nak dapat jumpa kembar 3 ni...syok plak tengok

mama3A's berkata...

comey2 nya.... seronok tgk.. :)

exabytes unlimited