Gambar Mini gathering geng kembar utara!

Haa... baru berkesempatan menghapdet blog! huhuhu... Oklah... kalau nak baca cerita klik sini, kat sini entri bergambar sahaja...

Mini gathering geng kembar utara!


Keluarga kembar 3


Kembar 3 gegirl

Kembar 2 boboy

Kembar 2 gegirl yang pemalu, susah nak ambil gambar dorang nih! hehehe

Kembar 2 boboy a.k.a Puan Penganjur geng kembar utara!

Kembar 3, 2 perempuan dan 1 lelaki... patut laa muka bro ni familiar.. rupanya anak dia ada masuk paper awal tahun nih... 

Kembar 2 perempuan

Masih tak dapat lagi nak snap gambar diorang nih! Comel sungguh!!

Err... muncungnya mama! hehehe gambar candid nih!!


Ok dari kiri tu Auni, yang tengah tu Auni yang kanan sekali tu Auni jugak!! hehehehe


Masa ambil gambar nih, si Abang masih tidur di strollernya!


Kembar 2 gegirl!

Gambar candid nak snap kembar nih! masih gagal! huhuhu

Ulasan

nak jumpe auni3 suatu hari nanti. ;)
Huszaini berkata…
InsyaAllah boleh
Mama Kembar 3 berkata…
sampai ke utara pun dpt berkumpul, bestnya!
Teratak Hami berkata…
Seronoknya jumpa kembar2 ... seronok tengok kembar gegirl yg pemalu tu. Sampai sudah pemalunya !!!
||aLeaSaRa|| berkata…
wah jauhnya gathering sampai ke utara!bestnya.comel2 semua.auni dan auni dan auni alahai cutenya pakai skirtttt!!!slm ramadhan dan selamat berbuka puasa lepas maghrib ye...krm slm kat sis jugak tau!
kemboja berkata…
ni dekat jusco... bila punya gathering ni? alamak ruginya.. sy tinggal penang..

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!