Berbuka puasa sama-sama!

Alhamdullillah, selesai dah hari pertama kita berpuasa, juadah hari ni mesti lebih istimewa dari hari biasa, semua tu rezeki dari Nya yang mengizinkan kita berbuka puasa dengan tenang dan juadah yang menyelerakan..

Begitu juga dengan Amrafahan, walaupun diorang tak puasa, tapi waktu berbuka, diorang pun ada sama.. Tempat diorang lagi special, bukan duduk atas kerusi, tapi atas meja terus! Hehehe lepas tu dapat laa pula seorang satu mug berisi potongan tembikai dan sudu... Hermm... Memang tak kacau orang dah... Tangan kacau tembikai dalam mug tu sambil senyum mulut penuh tembikai tengok abah tengah berbuka... Takpelah janji dok diam!! Lagipun pakcik makcik Auni Auni Auni ada nak tengok tengokkan diorang... Hehehe

Macam mana juadah berbuka puasa korang? Beli atau masak? Mungkin juga hari nih hari pertama anak korang berpuasa? Hailahh... Macam mana lah nanti yer aku nak train Amrafahan nih??!! Huhuhu
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ulasan

Mama Kembar 3 berkata…
selamat berpuasa! mama berbuka sambil makan ubat huhuhu
CikNyz berkata…
slmt berpuasa.....
mama3A's berkata…
selamat berpuasa..

mmg bila buka posa, mak pak nie bnyk nak tgk karenah anak dr rasa excited ngan makanan yg sedap2 depan mata kan.. hehehe..

mama buka posa kena masak.. kalo beli rasa tk puas lak anak2 yg baru berjinak2 posa nk makan.. :)
the triplets berkata…
selamat berposa ....

Catatan popular daripada blog ini

Hadiah Untuk Lelaki!

Nak bawa apa yer untuk Berkelah dengan geng kembar nanti!